
Siekdama paremti savo nuolatinį spartų augimą ir plėtrą Jungtinėje Karalystėje, „Vestel”, pirmaujanti pasaulyje interaktyvių didelio formato plokščiųjų ekranų gamintoja, paskelbė apie naują platinimo partnerystę su pirmaujančiu technologijų platintoju „Westcoast”. Šis žingsnis įvyko po intensyvios „Vestel” plėtros, kuri neseniai tapo viena iš skaitmeninių iškabų rinkos lyderių, laimėjusi keletą svarbių konkursų, įskaitant projektą tiekti skrydžių ekranus didžiausiam pasaulyje oro uostui.
Siekdama neapsiriboti tradiciniu IT platinimu, „Westcoast” tieks platų 32-98 colių „Vestel” skaitmeninių iškabų ekranų ir interaktyvių plokščiųjų ekranų asortimentą, siūlydama savo vis didėjančiam IT perpardavėjų ir mažmenininkų klientų ratui aukštą aptarnavimo lygį, specialistų mokymus ir rinkos paramą, dėl kurių ji tapo žinoma.
„Vestel” asortimente „Westcoast” klientai ras daugybę rinkoje pirmaujančių gaminių, įskaitant didelio ryškumo vidaus iškabų ekranus, kurių ryškumas gali siekti iki 2 500 nitų. Taip pat galima įsigyti „Meeting Collaboration Cloud Solution”, kuris žada didesnį interaktyvumą dėl 65 colių projektuojamo talpinio jutiklinio ekrano ir, kaip „vPro” ekranas, belaidį ryšį, kad būtų galima be vargo naudotis ekrano dalijimosi programine įranga „Intel Unite”.
Apie „Vestcoast” paskyrimą „Vestel B2B” padalinio Jungtinėj Karalystėj vadovas Markas Dew komentuoja. „Tai svarbus žingsnis, kuriuo siekiama užtikrinti aukštą aptarnavimo lygį dideliam klientų tinklui. Kad išlaikytume augimą, mums reikia platintojo, kuris pritaria mūsų siekiui pasiūlyti greitesnį reagavimo laiką, taip pat didesnį lankstumą ir konkurencinį pranašumą. Bendrovė „Westcoast” yra puikus partneris, leidžiantis mums išplėsti savo aprėptį ir pateikti savo produktų sprendimus vienam didžiausių IT platintojų.”
Richardas Carras, „Westcoast” ekranų verslo vadovas, pridūrė. „Tai puiki galimybė „Westcoast” ir mūsų klientams. „Vestel” skaitmeninių iškabų ir ekranų asortimentas padės mūsų klientams įgyti konkurencinį pranašumą.”
„Tikimės glaudžiai bendradarbiauti su „Vestel”, kad dar labiau padidintume jų žinomumą Jungtinės Karalystės rinkoje.”